تعطیلی شعبه دیگری از نوکیا در اروپا
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

مرکز Nokia Oyj به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه جهان اعلام کرد که به دنبال بروز برخی مشکلات مالی و کاهش درآمدها قصد دارد 3500 کارمند خود را اخراج کند.
به گزارش ایستنا "استیفِن ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل نوکیا که از یک سال قبل به این سِمت منصوب شده است، از طرح جدیدی رونمایی کرده است که بر اساس بخشی از کارمندان نوکیا اخراج می‌شوند و برای مرکز تولیدکننده تجهیزات مخابراتی نوکیا موسوم به Nokia Siemens Networks مدیرعامل جدید در نظر گرفته می‌شود.
این شرکت قصد دارد با تعطیل کردن شعبه خود در کشور رومانی 2200 نفر از کارمندانش را کاهش دهد. این شعبه که از چهار سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، در زمینه تولید گوشی‌های معمولی و ارزان فعالیت می‌کند و به نام Cluj مشهور است.
نوکیا همچنین اعلام کرد 1300 کارمند دیگر را از مرکز Location & Commerce که وظیفه تولید نقشه‌های دیجیتالی Navteq را برعهده دارد، اخراج می‌کند.
شرکت نوکیا در تلاش است بر اساس طرح جدید یاد شده در شعبات خود در کشورهای فنلاند، لهستان و مکزیک اصلاحاتی را تا سال آینده انجام دهد. بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه جهان پیش از این در ماه آوریل با هدف کاهش هزینه‌های سازمانی 4 هزار کارمند را اخراج کرد.




:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست